AT MINANGKABAU LAND (10 -13 Jun 2009)

Sunday, February 15, 2009

GUESS & WIN


I was wondering what made my handbag heavy. So, I decided to take out all the contents and guess what I found? A lot of coins in one part of the compartment. They were trapped because there is a hole at that compartment which I did not realize for quite a long time.Fantastic. Now i realize why my handbag is very heavy when I just put 3 Artline pens, a small purse, pieces of papers (bank receipts)1 black and 1 red pen.

I counted the coins and I want you to guess how much I have found in that compartment.

The winner will be awarded a special trip to any place in Malaysia.

8 comments:

princess from secret rendezvous said...

fuyoooo....banyaknya duit syiling. leh masuk tabung ayam tu kak zu.heheh...

kena teka berapa??mak iii....camno nak kira?hehehehe...

za rasa dalam +-rm30 n 4sen kot..hehehe..

tapi kan...kelakar la..sebab pandai betul handbeg kak zu tu menabung.... :p

Norliza said...

rm 44.44 sen kot. teka banyak-banyak kali boleh ke? ke sekali ni je muktamad?

princess from secret rendezvous said...

hmmm...nak teka lagi la... rm25.54sen.hehehehe...pening kepala la nak teka syiling tu.hahaha...

zuraidah rahmat said...

Teka 3x sb nk bg menang. nk bg flight tickets ni.

PMaz said...

Nak teka exactly tak boleh kot,tapi hampir2 boleh tak? I think RM56.00 plus minus. Kalau menang, I nak tiket ke Perth,ok?

PMaz said...

Puteri tak bagi pergi Perth, nanti dia keseorangan. Betul ke jwpan i?

princess from secret rendezvous said...

ari ni nak teka lagi la....rasanya semua tu rm25.54 sen...hehehe..yo ko??

Norliza said...

dah hari ahad ni. mana jawapannya?

HARI KEDUA

BALI 3 -7 jun

BUKIT TINGGI PAHANG

Vacation at Bandong